Direktlänk till inlägg 13 juni 2007

Senaste veckan

Av Medea - 13 juni 2007 08:46

Än en gång har det gått en vecka sedan jag skrev sist. Det kan mycket väl bero på det fina vädret! Sommaren har verkligen kommit, har solat lite (bränt mig), badat två gånger och varit ute massor. Är lite svalare idag, men det blir nog varmt. Det enda som är jobbigt med det fina vädret är att det är så tråkigt att jobba. Tänk om jag inte får någon semester alls förän v. 33? Har inte haft sommar-semester sedan sommaren mellan 1an och 2an, känns lite sådär faktiskt. Vill åka ner till Blekinge och bara ta det lugnt! Sola, bada, grilla och bada igen. Precis som det ska vara! :)


Har börjat kika efter lägenhet igen, blir ju kvar i Sunne till oktober, eller kanske till januari. Beror på. Har sökt några kurser på HIG som börjar i oktober, lite näringslära och sådant. Men jag vet inte om jag vill gå där. Känns ju onödigt att flytta dit för tre månader? Måste ju hur som helst läsa matten i Sunne. Jaja, finns iallafall en etta med perfekt läge, lagom stor o.s.v Som blir ledig i september. September liksom, det är en eeevighet tills dess! Jag vill flytta nu, nu, nu. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Medea - 23 juni 2007 12:58

Faktiskt, men än så länge är det den bästa midsommaren på flera år. Det har ju inte riktigt varit min grej, men än så länge så är det bra! :) Halv-tråkigt igår, men ändå. Man har inte roligare än man gör sig... Jobbade till 18.30 igår, åkte hem och s...

Av Medea - 20 juni 2007 21:16

Har inte skrivit på ett par dagar, har hänt iallafall en bra sak. En riktigt bra sak! Jag har fått en lägenhet! Äntligen! Flyttar redan 1 juli, eller ja, jag får tillgång till lägenheten då. Ska måla om en hel del, så det tar säkert en vecka (minst) ...

Av Medea - 16 juni 2007 09:58

Japp, var är världen på väg egentligen? Jag förstår mig verkligen inte på människor. Jag ska nog packa ner älsk, Emma och Tinelino i en liten väska och bosätta mig på Nordpolen. Bli eremit (är inte det en kräfta, krabba, något med skal?), isolera mig...

Av Medea - 15 juni 2007 10:02

Idag är det kallt, kallt, kallt ute. Iallafall lite soligt, men ändå! Kallt! Förra helgen var det varmt, vi badade och hade allmänt mysigt. Och nu håller man på att frysa ihjäl så fort man sticker näsan utanför dörren. Men på måndag sägs det att det ...

Av Medea - 7 juni 2007 08:33

Har grejsat lite för mycket med håret nu igen. Tyckte att mitt mörk-mörk-bruna hår var lite tråkigt nu när det är sommar, sol och ljust. Så jag bestämde mig för att färga håret ljusbrunt istället! :) Är snål som bara den, så jag tänkte spara några (g...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards