Alla inlägg den 2 juni 2007

Av Medea - 2 juni 2007 20:17

Som en räddare i nöden, devalanteriel räddade min kväll med ett mycket meningsfullt quiz. ;)


Just nu

Klädsel: Brun tröja med knappar på, blåa jeans och ett vitt linne.

Frisyr: Lockigt och bångstyrigt.

Låt: Har inte lyssnat på musik idag, alls.

TV: Mycket trögstartad 20-tums. 

Dricka: Vatten.

Vill ha: En kram. Och min nya kamera.

Tråkigaste: En enorm hög med smutsiga kläder.

Roligaste: Jag är ledig imorgon!


Senaste person som...

Sov i din säng: Min älskade pojkvän.

Såg dig gråta: Samma som ovanstående.

Fick dig att gråta: Behöver inte avslöjas här tycker jag.

Fick dig att skratta: Maja-Lisa.

Du gick på bio med: Oj, har inte varit på bio på ap-länge.

Du gick på stan med: Kusin Katarina.

Skickade ett mail till dig: Glimma Design, spännande va?

Skickade ett sms till dig: Tinelino!


Har du någonsin...

Sagt "Jag älskar dig" till en flick-/pojkvän och menat det: Japp!

Bråkat med ditt husdjur: Nja, inte på allvar iallafall.

Drömt något galet som inträffat nästa dag: Nepp.


Har du varit i:

Norge: Ja.

Danmark: Ja.

Finland: Ja.

Island: Nej.

USA: Nej.

Tyskland: Ja.

Frankrike: Ja.

Spanien: Ja.

Italien: Nej.

Kroatien: Nej.

Grekland: Ja.

Österrike: Nej.

Afrika: Nej, men jag hoppas att det blir platsen för nästa utlandsresa.

Thailand: Nej.

Canada: Nej.

Brasilien: Nej.

Belgien: Nej.

Turkiet: Nej.


Extra stuff

Vad är du mest rädd för: Grodor och höga höjder. Och att någon nära ska dö.

Var vill du gifta dig: Inte funderat på det. Iallafall inte västkusten. ;)

Vem hatar du: En. Eller flera.

Kör du bil: Ne.

Har du ett jobb: Ja, ska dock skaffa ett riktigt jobb när jag blir stor!

Gillar du att ha folk omkring dig: Oftast, men inte alltid.

Är du ett hälsofreak: I teorin, ja. I praktiken, njaej.

Är du ensam nu: Brorsan sitter på andra sidan väggen.

Låtar som fastnar i ditt huvud: Just nu, Fever Fever.


Favorit
Rum i huset: Mitt sovrum.
Typ av musik: Gittartjafs mestadels.

Parfym: Olika från dag till dag. Just idag gillar jag Guess och Hilary Duffs nya. *fjOorTizzZ*

Månad: April och juni.

Mat: Avokado, räkor och citron. Men helst en blandning av alla tre.

Dricka ute: Bubbliga drinkar med jordgubbssmak. Eller Bacardi.

Dricka hemma: Vatten eller varm oboy.

Godis: Hårda lakritsgodisar.

Tidning: Cosmopolitan och Ridsport.


De senaste 24 timmarna har du

Gråtit: Nej.

Köpt någonting: Persikor och lypsyl.

Varit sjuk: Yes, är förkyld.

Sjungit: Nix, sjunger aldrig nykter!

Sagt "Jag älskar dig": Jaaa...

Saknat någon: Ja där med.

Kramat någon: Ne, inte vad jag kan påminna mig.

Ätit: Ja, borde nog göra det igen snart.


Snipp, snapp, nu vet ni nästan allt om mig! ;) 

Av Medea - 2 juni 2007 20:07

Jag har skavsår! På trampdynorna! Ajajaj, jag måste verkligen köpa nya skor. Alldeles säkert. Idag har det varit världens finaste väder, med stor sannolikhet årets varmaste dag. Var varmt redan imorse, vid 8, när jag cyklade iväg till jobbet. Hard work, work i några timmar och sedan hälsade jag på pappa och Åsa. Och bror, syster och syster. Massa syskon. :)


Är inte speciellt förkyld längre heller. Låter fortfarande som en kråka, men jag har iallafall inte särskilt ont i halsen längre. Nu är resten av alla jag känner sjuka istället. Kul, det är ju nu badsäsongen börjar! Och Kolsnäs (kanske är därför alla är sjuka?)! Dock inget Kolsnäs för mig ikväll, men nästa helg blir det nog. Är ledig hela nästa helg, men har tyvärr femhundraelva saker inbokade. Kommer nog inte hem förän 23 på lördagkväll, men visst kan man gå ut ändå? Köra lite tequilarace och sedan är man i form för en lååång utekväll! Eller?


Tog bort min presentationsbild. Insåg att den var ganska missvisande. Jag ser ju inte ens ut så längre.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards