Alla inlägg den 20 juni 2007

Av Medea - 20 juni 2007 21:16

Har inte skrivit på ett par dagar, har hänt iallafall en bra sak. En riktigt bra sak! Jag har fått en lägenhet! Äntligen! Flyttar redan 1 juli, eller ja, jag får tillgång till lägenheten då. Ska måla om en hel del, så det tar säkert en vecka (minst) innan jag kan flytta dit. Men ändå! Så härligt med något eget! Var och kollade på tapeter idag, i vardagsrummet blir det vitt med en fondvägg som är mönstrad i vitt och silver. I hallen blir det samma vita färg som i vardagsrummet, och i köket tror jag att det blir något grönt. Men man vet aldrig. Sovrummet är latte-färgat, faktiskt Daniel som har målat, och det duger alldeles utmärkt. Me like! Rätt komiskt att Daniel har bott i samma lägenhet, det är han som har målat mitt kök också. Som för tillfället är mörkrött, inte riktigt min smak faktiskt.


Den är ganska stor, typ 65 kvm, två rum och kök. Världens mysigaste uteplats, badkar, golvvärme och många fönster. Helt perfekt. :) Glad, glad, glad! Ska börja packa imorgon, har miljoner klädesplagg som jag ska sälja alternativt ge bort. Blir nog typ 3-4 bananlådor fulla med kläder som ska bort är jag rädd... Fattar verkligen inte var de kommer ifrån! Har också kommit på att det är mängder med saker man måste skaffa, sådana där småsaker som man inte tänker på. Konservöppnare, gardinstänger, skurmopp, sax, kuddar och täcken... Finns hur mycket som helst, dyrt blir det men kul är det. Ska dra med mig P till Örebro och IKEA någon dag, massa kul.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards